Kategorie

System eClicto

Newsletter

zapisz wypisz

Obserwuj nas na

Nasi Partnerzy

e-booki, audiobooki

Szanowni Państwo,

informujemy, że dn. 30 czerwca 2017r. księgarnia eClicto kończy swoją działalność. W związku z tym wszystkich Klientów, którzy posiadają jeszcze w naszej księgarni zakupione e-booki i audiobooki prosimy o ich pobranie do dn 30 czerwca 2017r.

Po tym terminie nasza strona będzie już niedostępna i pobranie zakupionych publikacji będzie niemożliwe.

Serdecznie dziękujemy Państwu za blisko 8 lat korzystania z naszej oferty oraz wszystkie uwagi i sugestie.

Z poważaniem

Zespół eClicto

Reklamacje

Produkty fizyczne dostępne w Księgarni eClicto objęte są gwarancją producenta. Jeżeli po otrzymaniu produktu zostaną wykryte wady techniczne, klient ma prawo odesłać go z powrotem na koszt eClicto.pl
Po odebraniu przesyłki, prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń spisanie z kurierem protokołu szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz. Należy poinformować nas o tym fakcie przesyłając nam informację e-mailem na adres reklamacje@eclicto.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz zaznaczenie, czy oczekujecie Państwo ponownej wysyłki towaru, czy zwrotu zapłaty. Tylko takie reklamacje z tytułu uszkodzenia w transporcie będą rozpatrywane.
Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Procedura reklamacji

  1. Klient odsyła reklamowany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny, gwarantujący jego bezpieczny transport.
  2. Na przesyłce powinien być napis "Reklamacja".
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada lub uszkodzenie zostały zgłoszone kurierowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisany wraz ze spedytorem protokół reklamacyjny.
  4. Prosimy o dołączenie kopii protokołu reklamacyjnego spisanego z kurierem do paczki.
  5. Przesyłki z reklamacjami należy kierować na adres:
    INFOVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.
    Magazyn eClicto
    ul. Zagnańska 61
    25-528 Kielce
  6. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany dokument reklamacji.
  7. Po dotarciu przesyłki do magazynu księgarni Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu przez nas reklamacji.
  8. Następuje rozpatrzenie reklamacji.
  9. Po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu lub wysyłany jest pełnowartościowy towar.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Klient może w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w Księgarni eClicto.
Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie. Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Procedura zwrotu

  1. Klient odsyła zwracany towar. Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.
  2. Na przesyłce powinien być napis "Zwrot".
  3. Zwroty należy kierować na adres:
    INFOVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.
    Magazyn eClicto
    ul. Zagnańska 61
    25-528 Kielce
  4. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany dokument zwrotu
  5. Po dotarciu przesyłki do magazynu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu przez nas zwrotu i wysłaniu faktury korygującej.
  6. Po odesłaniu podpisanej przez Klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu.